24 Kasım 2012 Cumartesi

ouz-han ben ağlarken şarkı sözü sözleri

Seninle bütün Gururumu sildim,
icimdeki Duygular senindi,
benim icin yasama Sebebimdin,
simdi gidiyorum benim degilsin...

Ben aglarken sen uzak dur,
git onunla bir mutlu Yuvani kur,
eger ilerde bir Gün askim,
Oglun olursa Adini Oguz koy...

Gidecek bir Yerim olsada coktan,
giderdim bu Kalbim seni yoktan,
sevdi aslinda Aska sondan,
bakmadim senden ayri bi Koldan...

Imkanlari zorlamakmi gerekir bazi seyleri geri almak icin,
Insanlari yormakmi gerekir anlamadim nasil oldu bu deli gidisin,
bazen düsünüyorum kendimi nasil olurda kaybettim diyerek,
deli gibi yürüyorum önümü göremeden Adini bile siliyorum hicte sevmeden...

Seninle bütün Gururumu sildim,
icimdeki Duygular senindi,
benim icin yasama Sebebimdin,
simdi gidiyorum benim degilsin...

Ben aglarken sen uzak dur,
git onunla bir mutlu Yuvani kur,
eger ilerde bir Gün askim,
Oglun olursa Adini Oguz koy...

Gidecek bir Yerim olsada coktan,
giderdim bu Kalbim seni yoktan,
sevdi aslinda Aska sondan,
bakmadim senden ayri bi Koldan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder