23 Mart 2013 Cumartesi

Ouz-Han ft Mc Tolgahan - Başkasını Ne Yapayım şarkı sözleri

Ouz-Han ft Mc Tolgahan - Baskasini Ne Yapayim sarki sozu
Ouz-Han ft Mc Tolgahan - Başkasını Ne Yapayım şarkı sözleri

Yine senden ayrı kalan benim
Baskasını ne yapayım bilemiyorum
Akıl almıyor gidışini çozemedim
Nasıl dayanayım korkuyorum
Sana bakınca gozleri dolan birisi varmı
Bana soyle çekinmeden
Ne yaparsan ne edersen seni seviyorum

Beni gözlerimede saklamadın
Seni kaybedecek gücüm olmadı
Gülme be gündeme sordum
Oluru var mı sana koşmaktır
Benim en büyük hediyem

Hadi git yine boz beni
Sana borc verip ele güne rezil olmaktı bana koyan
Yine soran olmadı
Beni bogan ellere gidişine dayanamaz oldu deli yurek

Hadi kalbıne gırmem tamam olsun
Ee solsun elındekı guller
Usandım olaydım senın gıbı
Kac kere aldatıp askımı sallayıp arayı bozaydım

Mutlumu sendekı kalbım
Ezan bıle duymadı dınımı bozdun
Ee bos yere durmada kendını yak
Son bulsun olum benden kurtulmus olursun

Sen gıden oldun yanımdan oyle
Guluslerım senı yıkar mı soyle
Bakınca kalbımı kımınle yıktın
Son gullerımıde kımınle yaktın

Gercekler bıraz oılsun uzulsun
Devranı sal kendı basına donsun
Korkarım ustune karabasan olsam
Sende benım gıbı kana burunursun

Gel yine gitmedım adını ozledım
Gunume sel verım olemem kendıme
Sol tarafım benım gulum ve herseyım
Belkide son bulur olurum elınden

Beni sor yine biri bana zor gibi
Koz sana göze toz girer ama dun gibi
Ben Mc Tolgahan yanımda Ouz han
Atan kalbin ritmi gibi bu ikili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder