23 Mart 2013 Cumartesi

Ouzhan ft mc tolgahan 20 yirmi yaşında soldum şarkı sözü

Ouzhan ft mc tolgahan 20 yirmi yaşında soldum şarkı sözleri

Ben mi gideyim yerine ölümlere
Hiç gelemem sana vede zulümlere
Senin yüzünden yalvarıyorum
Konuşmadığım yalancı ellere
Yalancı ellere
İnan yirmi yaşında yyine soldum
Sözünde durmayan sen oldun
Pare pare eriyorum mutlu ol
İlk değildin ama sen yine sondun
Sen yine sondun

Mc Tolgahan

Hani gitti ya bu gönlümden yine benim üzerime geliyo karabulut
Bana seni anlatan ah bu dünya senin gidişinde Bu kalbimi dedi unut
Onu kaybetmesi kadar ansız gelebilecek tek gerçek dahi bilemeden
Görünce kalbimi donacaksın seni benden başkalarına veremem
Gidebileceğinide Zannedemem
Biri gelecek bide seni bana soracak o zaman halime deli canım hedef olacak
Adımı sana adadım ha gayret ölüyorum E şayet ömür boyu biri seni vuracak
Seni benden soğutan ölüm ezelden şikayetim gözünü gör edenden

Korkularımı yenmek adına durdum o günden beri seni kaybedemem ben
Gitme bu gönlüme dön kara gündenn...!
Karaladığın bu yaşam sadece soluğumu kesen ayrılığına savunur
Bi düşünsene terkettiğin beni sabahın köründe selası okunur..
Göz gözü görmez secdede Belkide Can tabutum sana aitti
Yine batsın yaksın beni dünya senin yaptığına bi kere şahittim
Nefes alamazsam bittim..

Ouz-han

Ben mi gideyim yerine ölümlere
Hiç gelemem sana vede zulümlere
Senin yüzünden yalvarıyorum
Konuşmadığım yalancı ellere
Yalancı ellere
İnan yirmi yaşında yyine soldum
Sözünde durmayan sen oldun
Pare pare eriyorum mutlu ol
İlk değildin ama sen yine sondun
Sen yine sondun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder