26 Mart 2013 Salı

Ouz-han - Sensiz Olamam 2013 şarkı sözü

ouz-han ft Dj hataylı & kalpsiz - sensiz olamam şarkı sözleri

Ben sensiz olamam yar yine gel benimle
Kuşlar çıglık atar sen donmedın yar dıye
Almaz hasretini çekemez bu beden
Dön bana gül yüzlü bebek gözlü aşkım
Aglarım gizlice ama yıne sen yoksun
Bu canım bebegım yoluna kurban olsun
Anladım kı sen benım gozbebegımsın
Barı son bır kez sarıl bana askım

sende kaldı gozlerim ve bende saklı hislerin
Gızledım ve ozemınse her dakıka duslerımde
Beklemekte güzel ancak ellerinde yok ellerimde
Bır kelepçe vursalarda mahkumum ben gözlerinde
Saramadım kollarımda aglarım ben tek odamda
Son bir dalda aradım yarim yek dumanlı gozlerini
Kaybettim ben benligimi sana gelen bu sokaklarda
Banklarda sabahlarken tutan yoktu ellerimi
Daglasan ne farkeder gozlerimdeki bu filmi
Yapabilirsin ancak su toplamaz bu kalbim bil ki
Sanki bir heves gibi görüp bu askı sen harcadında
Olmadı bak ben hala kalbimden senide atamadım
Sözlerimde hep isyan ve kalbimde yine gül açsan
Ellerimde papatya ile gözlerinde bir açsam
Dalmamak uzere son kez gozlerımı kapasam
Ve anlamazsın hala tabutumun basında aglasan

Ben sensiz olamam yar yine gel benimle
Kuşlar çıglık atar sen donmedın yar dıye
Almaz hasretini çekemez bu beden
Dön bana gül yüzlü bebek gözlü aşkım
Aglarım gizlice ama yıne sen yoksun
Bu canım bebegım yoluna kurban olsun
Anladım kı sen benım gozbebegımsın
Bari son bir kez sarıl bana aşkım

ortalarda kaldı aşkım gözlerimse hep yaşlı
ortamında bıkmaz geceler gündüzümse hep yaslı
aslında kastında canımamıydı anlamadım
ağlamadım belki ama seni gözlerimde sakladım
giden kimse sevgimi veremez adın kalbimden silinmez
bulunmaz tadın yanar dudaklarım hasretin dinmez
vede bitmez bu ara kışın ben üşüyorum baş aşkım
şaşkın bakışlarda gizli o duygularım dile gelmez
beklemeksen ben yokum seven zaten dönüp gitmez
giden geri gelmez artık kabusumsa bu gece bitmez
uykularım haram oldu gözüme artık uyku girmez
sendeler lakin bu kalbim senden sonra kimse giremez
susadım bak şimdilerde içemediğim o meylere
ellere verdim yarim şimdi kiminle acaba kiminle
benimle olan halinden eser yok acaba nerede kaybettin
gururunu ağlama bak boşuna geçen senelere

Ben sensiz olamam yar yine gel benimle
Kuşlar çıglık atar sen donmedın yar dıye
Almaz hasretini çekemez bu beden
Dön bana gül yüzlü bebek gözlü aşkım
Aglarım gizlice ama yıne sen yoksun
Bu canım bebegım yoluna kurban olsun
Anladım kı sen benım gozbebegımsın
Bari son bir kez sarıl bana aşkım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder